Over ons

Fractie PvdA/ Groen Links Wijdemeren

Over ons

De fractie van de PvdA/Groen Links Wijdemeren valt onder de verantwoordelijkheid van het bestuur van de PvdA Wijdemeren en het bestuur van Groen Links Hilversum/Wijdemeren.

De fractie van PvdA/Groen Links Wijdemeren bestaat momenteel uit 4 personen. Mevrouw Wilna Wind is raadslid en fractievoorzitter en houdt zich met name bezig met de onderwerpen op het gebied van bouw en wonen. Mevrouw Claudia Lipschitz is commissielid en houdt zich met name bezig met onderwerpen op het terrein van natuur, energie en duurzaamheid.

Mevrouw Henrieke Abrahamse is raadslid en houdt zich met name bezig met de onderwerpen op sociaal terrein. De heer Ram Lachman is commissielid en houdt zich met name bezig met onderwerpen op bestuurlijk terrein, waaronder financiën.

De heer Stan Poels is wethouder namens de fractie PvdA/GroenLinks, met als portefeuille het sociaal domein, natuur en duurzaamheid en volkshuisvesting.

Claudia Lipschitz

Commissielid