Taart op Valentijnsdag

14 februari was het Valentijnsdag. PvdA/GroenLinks heeft op deze dag een aantal inwoners die in onze ogen een bijzonder bedrijf verrast met een echte Valentijnstaart.

Clementa van de Velden is jaren actief geweest als bestuurslid van onder andere de historische Kring  in Kortenhoef en van de Stichting Kunstbezit ’s-Graveland. Daarnaast heeft Clementa op heel veel Kortenhoefse kinderen gepast en die komen nog steeds graag een kop koffie bij haar drinken.

Roel Kalter is één van de organisatoren van de Concerten op Berg in het idyllische witte kerkje  in Nederhorst. De concerten zijn prachtig en trekken publiek uit de gehele gemeente en daarbuiten.

Wietse Bakker is al jaren actief als vrijwilliger bij de SV ’s-Graveland en zorgt hij voor ‘De deel mee in de Oogst’ van de tuinderij bij de landgoedwinkel aan de Rading in Hilversum. Wietse probeert bij  Veenstaete in Kortenhoef een schooltuinenproject te realiseren.

Tim en Julien Kol van de Landgoedwinkel aan de Rading in Hilversum. Landgoed de Rading bied een beschermde werkplek voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt waaronder inwoners uit Wijdemeren Het is ook een fantastische taalstage voor onze statushouders, maar bovenal kan je er heerlijk lunchen!

Dank namens PvdA/GroenLinks  voor jullie inzet voor onze gemeente en onze gemeenschap!

1 gedachte over “Taart op Valentijnsdag”

1. Harold van den Berge

Leuk bezoek. Mijn politieke voorkeur staat hier buiten. Het is goed om te zien dat er aandacht wordt gegeven aan particulieren die zich inzetten voor mensen die om wat voor reden dan ook een goede plek verdienen.