Het kon en het mocht weer: onze Rood/Groene wandeling

Op zondag 4 juli 2021 hebben we, met een onderbreking van een jaar, onze Rood/Groene wandeling weer gehouden. De wandeling van PvdA-ers en Groen Linksers uit Wijdemeren. Wat waren we blij elkaar weer te kunnen zien op deze mooie zondag. Na al die tijd van Zoom en Teams vergaderingen was het fijn echt met elkaar te kunnen praten.

We hebben een prachtige en gezellige wandeling gemaakt in Ankeveen, we hebben onder leiding van Francis de Kwant een stuk van het FlorisV pad gelopen.  We zijn gestart vanaf de Dammerkade en Francis heeft ons nog wat wetenswaardigheden uit het verleden van Ankeveen en over de route verteld. Het is een heerlijke wandeling geworden waarbij zoals het met (oud) politici en leden van politieke partijen gaat wordt er veel over politiek gepraat maar de mens werd niet vergeten. Het is heerlijk wandelen daar in Ankeveen. We troffen het want er was ook een kunst route dat weekeind met veel kunst voor de ramen en in de tuinen van de inwoners van Ankeveen.

Nadien hebben we een lekker kopje koffie met wat lekkers erbij genuttigd bij Lekr in Ankeveen. Opgepept en vol goede moed gaan we richting de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022.

Mocht je je aangetrokken voelen tot onze partijen en actief willen worden in de lokale politiek meld je dan aan en doe mee. Op deze site staan de gegevens over de PvdA en GroenLinks. We werken nauw samen in de gemeenteraad met een fractie en verkiezingsprogramma.

Lia Moote
Voorzitter PvdA Wijdemeren