Campagne PvdA/GroenLinks Wijdemeren van start

Het is zover. De campagne is begonnen. Op 14, 15 en 16 maart kunt u stemmen voor de Gemeenteraad. PvdA/GroenLinks Wijdemeren hebben een gezamenlijke lijst. Simpelweg omdat we samen meer kunnen doen.

Tot aan de verkiezingen zetten we elke week een berichtje op de site over wat we de komende week doen.

Op zaterdag 19 februari waren we op de markt in Ankeveen. Het was de dag na de enorme storm. Dat was te merken. De wind was nog stevig en in ieder geval was het koud. Bij het folderen konden we zo hier en daar nog een handje helpen met opruimen. We deelden mooie roodgroene appeltjes uit en natuurlijk vond de rode tomatengembersoep gretig aftrek. Wat een leuke markt trouwens. Een bewonersinitiatief, met een beetje steun van de gemeente geregeld. Een trekpleister voor de Ankeveners en de dorpen er om heen.

GooiTV heeft drie tv-debatten georganiseerd. We mochten aan de eerste meedoen, samen met D66 en Christenunie. Het wordt as woensdag uitgezonden op GooiTV, en we zetten de uitzending natuurlijk op onze site. Mooi initiatief. GooiTV wordt gemaakt door een enthousiaste groep vrijwilligers, die heel professioneel werken. De opnames waren jn de bibliotheek in Loosdrecht. Helaas zonder publiek vanwege corona. Maar leuk was het wel.

Vrijdagavond is er in De Drie Dorpen aan de Cannenburgseweg 51 in Ankeveen een debat waar alle partijen aan meedoen. Herman Stuijver gaat interviewen met Wim Kozijn als sidekick. Onze lijsttrekker Stan Poels vertegenwoordigt ons. U bent van harte welkom. Volop gelegenheid om vragen te stellen aan onze mensen en elkaar weer eens te zien. Heerlijk dat dat weer kan.

En dan is het alweer zaterdag 26 februari. Dan zijn we in Nederhorst den Berg bij de jeu de boulesbaan. Vanaf een uur of elf tot rond drieën. Ook een prima moment om elkaar te ontmoeten.

Tot zover voor nu. Volgende week blikken we terug en krijgt u onze plannen voor de week erna.

Heel graag krijgen we uw vragen of opmerkingen.

Mail naar

S.Poels@Wijdemeren.nl, GroenLinks