De start van een nieuwe periode

De stof is gaan liggen na de verkiezingen en we weten inmiddels hoe de nieuwe raad er gaat uitzien. Natuurlijk kunnen er nog wijzigingen plaatsvinden door het doorschuiven van Raadsleden naar Wethoudersfuncties, maar dat weten we nog niet. Nu de nieuwe raad bekend is was het dus gisteravond tijd voor de installatie van de nieuwe raad. En voor de PvdA/GroenLinks Wijdemeren werden Sandra van Rijkom en Stan Poels geïnstalleerd als raadsleden.

De installatie van nieuwe raadsleden betekent helaas voor ons ook dat we afscheid moeten nemen van Ram Lachman. Onze financieel expert en campagne leider komt niet terug in de Raad van Wijdemeren. Hiervoor was woensdagavond 28 maart aandacht voor tijdens het afscheid van de oude raad.

Ram werd bedankt voor zijn jarenlange inzet en enthousiasme voor de partij PvdA/GroenLinks Wijdemeren door Stan Poels. Terwijl de burgemeester van Wijdemeren, Freek Ossel, Ram roemde om zijn financiële kennis en inzet voor de campagne. Volgens Burgemeester Ossel is Ram een echte Campagne Tijger. Met deze mooie woorden van de fractievoorzitter en Burgemeester nam Ram afscheid van de Raad in een speech.

WhatsApp Image 2018-03-28 at 20.33.39